28 December 2016

36. Anioły i aniołki / Angels

PL: Grudzień i Boże Narodzenie to czas frywolitki. Nachodzi mnie wtedy wena twórcza i kombinuję, jakby tu stworzyć coś swojego od początku, tzn od wzoru. Niestety, efekt jest zazwyczaj daleki od zadowalającego więc zazwyczaj wracam do starych, sprawdzonych sposobów i motywów. I tak w ramach eksperymentów powstały jeszcze przed świętami trzy anioły.

ENG: December and Christmas is a tatting time. I try to design my own angels but I am hardly ever happy with the results. So I come back to old tried and tested patterns. Last December I created three angels.

Anioł 1. Prostaczek / Angels no 1. Simplicity

Anioł 2. Wielbiący / no 2. Worshipping Angel

Anioł 3. Grubasek / No. 3 Fatso Angel

PL: Wzięłam też na warsztat wzór Marthy Ess Joyce's Angels i to zmotywowało mnie do nauki półłańcuszków, które znalazłam pod angielską nazwą split chain. Jeśli ktokolwiek zna polskie tłumaczenie, będę wdzięczna za podzielenie się wiedzą :) Ten sam wzór wykorzystałam do zrobienia kartki świątecznej jednak różowy anioł to mój pionier - na nim rozgryzałam wzór. 

ENG: I also made a Joyce's Angels by Martha Ess and that motivated me to learn split chain. I used the same pattern to make Christmas card, but the pink angel was the first one. 

Różowy Anioł / Pink Angel

PL: Machnęłam też różowe skrzydełka wg wzoru Agnieszki Przeniosło. To był pierwszy motyw, który usupłałam samodzielnie kilka lat temu, stąd mam do skrzydełek sentyment i jak na nie patrzę, to się zastanawiam, gdzie ten anioł, co je zostawił...? ;)

ENG: I made pink wings by Agnieszka Przeniosło pattern . I like this pattern very much as is was first one I tatted few years ago when learning how to tat. And every time I am looking at them I wonder where is the angels and how he manages without the wings...? ;)

Anielskie skrzydła / Angel's wings

1 comment:

Dziękuję za odwiedziny!
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz kilka slów w komentarzu :)